Świetny marketing

Świetny marketing

Każdy kto pamięta betonowe boiska otoczone ogrodzeniem oraz odbywające się na nich mecze koszykówki wie dlaczego każdy dzieciak w tamtych czasach chciał mieć buty Nike. To gracze NBA rozbudzili w dzieciakach chęć posiadania butów tej konkretnej marki. Każdy kto oglądał efektowne akcje, podania czy wsady, a na nogach osób je wykonujących buty Nike wiedział, że chce je mieć. Robiło to niesamowite wrażenie na widzach, a w podświadomości zostawała marka.

Marketing doskonały

Buty sportowe są doskonałym przykładem jak bez nachalnej reklamy w telewizji można wypromować swój produkt. Wystarczy odpowiednie połączenie wizerunku idoli z produktem, a ludzie sami będą przychodzić po nie do sklepu. Modne buty adidas nie były sygnowane wizerunkiem oraz nazwiskiem legendy koszykówko Micheal’a Jordana do dzisiaj są symbolem koszykarskiego świata. Każdy chciał je mieć i każdy myślał, że będzie taki jak jego idol. Oczywiście nie mogło to wystarczyć do tego aby tego dokonać.

Buty sportowe dzisiaj

Obecnie buty Nike przeznaczone są dla młodzieży. Koszykówka nie jest już głównym narzędziem je promującym. Może to wynikać z tego, że nie ma już koszykarza symbolu a na rynku polskim nie ma telewizji, która transmituje bezpośrednio NBA. Trzeba więc było postawić na coś innego. Buty Nike stały się więc symbolem nowoczesności i mody młodzieżowej. Biorąc pod uwagę skandale jakie wybuchały w związku z tą marką może to trochę dziwić. Nie zmienia to faktu, że dzisiaj nadal co trzeci dzieciak ma nogach buty Nike chociaż zostało to osiągnięte trochę innymi środkami.

Ciekawe artykuły o urodzie oraz modzie online:

About author

Related Articles